Suchá uhličitá koupel

Suchá uhličitá koupel je velmi příjemnou léčebnou, relaxační a regenerační procedurou. Při této proceduře je pacient po krk zabalen do plastového vaku, který naplníme CO2. Oxid uhličitý následně vyvolá rozšíření cév a tím, zvýší prokrvení tkání. Příznivě tak ovlivňuje pohybový aparát, imunitu, cévní, nervový i hormonální systém. V našem zařízení ji používáme zejména jako doplněk k fyzioterapii, lze ji však aplikovat i samostatně.

Metoda je vhodná k léčbě i prevenci následujících obtíží:

• Poruchy pohybového aparátu: funkční bolesti páteře a kloubů, osteoartróza, revmatická onemocnění, osteoporóza
  • Poruchy kardiovaskulárního aparátu: hypertenze, ischemická choroba končetin, ischemická choroba srdeční a stavy po infarktu myokardu, žilní nedostatečnost
  • Nervové obtíže: migrény, polyneuropatie, tenzní bolesti hlavy, chronický stres
  • Gynekologické poruchy: sterilita, stavy spojené s přechodem
  • Kožní problémy: celulitida, lupénka, rány, popáleniny
  • Poruchy imunity, únavový syndrom po prodělaných chorobách (včetně tzv. postcovidového syndromu)

Metoda se může zdát velmi pasivní, ve skutečnosti však v těle dochází k množství aktivních reakcí – dochází ke zvýšené činnosti metabolismu buněk, humorálních, hormonálních, nervových a psychologických procesů.

Jedná se o velmi příjemnou a bezpečnou metodu vhodnou pro všechny věkové kategorie.

Přijďte k nám na první návštěvu

Objednání k nám na návštěvu je velmi jednoduché. Můžete nás kontaktovat telefonicky nebo pomocí emailu. Před vaší první návštěvou vám rádi vysvětlíme, jak u nás vše funguje.